Giliųjų raumenų ir audinių atpalaidavimas voluojant

Lietuvą naujienos pasiekia vėluodamos, todėl nieko keisto, kad ir volai tik dabar pradeda populiarėti. Kam reikalingas volas? Paprastai tariant, tai masažas sau, bet pradėkim nuo pradžių.

Fascija yra tankus, tąsus ir stiprus audinys, kuris apgaubia visus raumenis, kraujagysles, nervus, kaulus ir audinius, taip suteikdamas jiems stabilizacijos ir stiprumo. Dėl neteisingų judesių, didelių krūvių, nejudrumo, traumų ir t.t. gali susiformuoti fascijų nelankstumas. Fascijų sutrumpėjimas, išilgėjimas, bei kiti poslinkiai sukelia skausmus, disbalansus, judesių apribojimus bei sumažina amplitudę, todėl patariame išbandyti volavimasį, kuris išspręs šias problemas.

Voluojantis:
• veikiami mechaniniai ir neurofiziologiniai mechanizmai
• Stimuliuojama kologeno remodeliacija ir elastino pasikeitimas
• veikiami mechanoreceptoriai „išjungia“ parasimpatinę nervų sistemą ir „įjungia“ simpatinę, taip paruošia organizmą darbui ir kovai su krūviu.

Volavimas prieš ir po krūvio padidina judesių amplitudę NEPAKENKDAMAS treniruočių, varžybų rezultatams, todėl siūlome volavimą atlikti tiek prieš treniruotę, tiek po jos.
Norėdami padidinti judesių amplitudę ir atsipalaidavimą, jūsų planas turėtų atrodyti taip:

Apšilimas : dinaminė pramankšta + volavimasis
Atvėsimas: statinis tempimas + volavimasis

Volai yra kelių lygių: pradedantiesiems rekomenduojamas lygus volas, o pažengusiems, kurie skiria daug dėmesio raumenų atpalaidavimui, grublėtas volas.

Voluotis patariame visą kūną, einant nuo apačios į viršų. Vieną vietą voluoti po 8 kartus, skausmo skalėje (0-10) iki 7. Būti atsargiems voluojantis nugaros apačią bei netoli kaklo!

Migle ZakarkaiteMiglė Zakarkaitė

Fizinio aktyvumo patarimai, pratimų atlikimas bei konsultacija sporto klausimais.

Facebook | Instagram

Dalintis (Karma points)Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest

Miglė Zakarkaitė

View posts by Miglė Zakarkaitė
Fizinio aktyvumo patarimai, pratimų atlikimas bei konsultacija sporto klausimais.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *