pratimai su gira

Pratimai su gira visam kūnui

Paskutiniu metu į madą vėl grįžta pratimai su gira (angl. kettlebell). Pastebėta, kad užtenka vieno įrankio, jog pavyktų padaryti pilnavertę viso kūno treniruotę. Giros būna įvairių svorių, todėl skirtingų lygių sportuojantys žmonės išsirinks sau tinkamą.

Pratimų su gira privalumas tas, kad jie labai įvairūs: jėgos pratimai, balanso, funkciniai, ištvermės. Didžioji dalis judesių įtraukia kelis sąnarius, todėl pratimų atlikimas pakankamai sudėtingas ir reikalauja praktikos ar trenerių priežiūros.

Trenerė Migle parengė įvairių pratimų mišinį, iš kurio, tikimės, pavyks išsirinkti bent keletą pratimų savo treniruotei paįvairinti. Nebijokite ekperimentuoti ir įvairiapusiškai paruošti savo kūną.

Tiksliu žingsniu pirmyn!

Migle ZakarkaiteMiglė Zakarkaitė

Fizinio aktyvumo patarimai, pratimų atlikimas bei konsultacija sporto klausimais.

Facebook | Instagram

Dalintis (Karma points)Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest

Miglė Zakarkaitė

View posts by Miglė Zakarkaitė
Fizinio aktyvumo patarimai, pratimų atlikimas bei konsultacija sporto klausimais.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *