/widgets.js";var sz=d.getElementsByTagName(s)[0];sz.parentNode.insertBefore(z,sz)}(document,"script","zb-embed-code"));
Jonas Matuliauskas

Pusmaratonis. #1 Startas Rašyti komentarą

Jei prieš metus kas būtų pasakę kad aš rimtai susidomėsiu bėgiojimu, tai aš tik būčiau pasukiojęs pirštą prie smilkinio.

Iš naujo atradau bėgimą

Trumpai nuo pradžių. Tik 2018 metų pavasario pabaigoje pradėjau bėgioti ir į tai žiūrėti kiek rimčiau. Patiko bėgimas, patiko gaunama emocija būnant tokiose varžybose kaip “Laukinis trail”. Norėjosi daugiau, norėjosi dar. Reikėjo ieškoti dozės. Pabėgiojimas bent kartą per metus staiga tapo bėgiojimu bent kartą per savaitę. Mindaugas (kitas šio projekto žmogus) suteikė daugiau žinių . Patarė ką turėčiau daryti kitaip. Bėgdamas pradėjau gerai jaustis. Jokių “pompų”, jokio sunkumo po pirmų kilometrų. Vasaros pabaigoje sugalvojau, kad reikia išbandyti pusmaratonį. Ilgesnę nei 21 km atkarpą buvau bėgęs tik kartą, tad nežinojau ko tikėtis. Turėjau du planus: pirmas planas buvo bėgti kiek galiu, antras planas buvo tiesiog pareiti pėstute neįveikus trasos. Antro plano neprireikė, pusmaratonis buvo įveiktas. O kas toliau?

Tikslo išsikėlimas

Prieš pusės maratono bėgimą, galvojau, kad 5-7 km bėgimas yra riba, kurią galiu įveikti. Klydau. Įveikęs pusmaratonį buvau euforijoje, labai džiaugiuosi. Laikas rodė 2 val. Toks kokio ir norėjau. Šeima, draugai sakė, kad laikas labai geras. Nepatekimas į Danske Banko pusmaratonio TOP1000 sakė, kai ką kito. Po kelių savaičių išsikėliau tikslą įveikti sekantį “Danske Bank” pusmaratonį daug greičiau. O kas man iš to? Aplenki priekyje esantį varžovą? Įveikti greičiausiai, nors kokiame Ispanijos pusmaratonyje būčiau paskutinis?
Po pusės maratono pradėjau galvoti, kaip čia taip gavosi, kad tik neseniai max. bėgdavau 5 km, o dabar ir 21 km atsirado. Atrodo nėra ką galvoti, taigi treniruotės. Treniruočių sudedamosios dalys yra tikras atsakymas. Ingredientai:

– Požiūris tikslo siekimui;
– Disciplina;
– Laiko planavimas;
– Loginis mąstymas;

Todėl šiuo atveju tikslas yra visiškai kitoks. Jis konkretus ir aiškus – įveikti per x laiką (sorry, bet nenoriu sakyti per kokį tiksliai). BET. Tikrasis tikslas yra psichologinis žaidimas. Išsiugdyti savyje reikiamas ingredientus, savybes, vertybes, kurias lengvai būtų galima integruoti į profesinį, asmeninį gyvenimą.

Treniruotis reikia protingai

Sportas jau toks dalykas yra, kad su juo reikia atsargiai. Netinkamos treniruotės, pasiruošimai gali privesti prie prastų pasekmių sveikatos atžvilgiu. Todėl į pagalbą pasitelkiau NEKO runners klubą, kurio treneris yra Dalius Pavliukovičius. Tiek jo auklėtinių rezultatai, tiek pačio jo mąstymas, požiūris mane žavi, todėl lengva ranka „ pardaviau“ jam sielą. Jau buvo dvi treniruotės, po kurių jaučiausi kelias dienas aplaužytas. Tačiau, manau, tai ženklas, jog startas geras.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *