Trx diržai lauke

Pusmaratonis. #3 Vieneri metai po paskutinio įrašo

Praėjo vieneri metai po paskutinio įrašo, kuriame dalinausi proceso eiga link išsikelto tikslo pusmaratonyje. Tad rašau, nes naujų dalykų iš tiesų yra.

Pradėsiu nuo to, kad 2019 metais nesudalyvavau pusmaratonyje. Tiesą sakant nei viename bėgime nedalyvavau. Nei viename. Kiek pavyko tik draugus palaikiau varžybose gaudydamas gryną orą į plaučius. Tačiau tuščiai laiko neleidau. Įsistačiau dar vieną traumą – kelyje. Bėgimo metu aštrus dūrimas kelio apačioje, kairėje pusėje neleido jaustis komfortiškai, todėl nuvykau pas kinezeterepeutę. Didėjančios apsukos treniruotėse parodė, kad kūnas per silpnas priimti duodamus krūvius ir yra linkęs paskirstyti juos netolygiai. Po kelių seansų išsiaiškinome problemą ir namo išėjau su dar vienu pratimų sąrašu, kuriuos turiu atlikti. Tik nesusiklaidinkite, nenoriu pasakyti ir stoti į tą pusę, kurie sako, kad bėgimas yra blogai. Šitos diskusijos nepradėsiu. Tik iš dalies džiaugiuosi, kad tokios problemos išlenda dabar, nes verčia stiprinti savo visą kūną ir tai manau leis išvengti įvairių neigiamų pasekmių sulaukus senyvo amžiaus. Bet ar verta vargti didžiąją gyvenimo dalį, tik tam, kad likusius 10-15 metų senatvėje galėtum nugyventi be operacijų? „Vargti“ tampa lemiamu žodžiu nusakančiu požiūrį. Geresnė savijauta greitai pradedama jausti, o judri senatvė tik šalutinis efektas.

TRX diržai ir darbas su savo kūno svoriu

Pradėjau atlikinėti namuose pratimus, kurie po truputi signalizavo, kad problema traukiasi. Prie esamų pratimų prijungiau ir Mindaugo sudarytas treniruotes į kurias įėjo darbas su TRX diržais bei pratimais ant kilimėlio. Prieš tai du mėnesius su manimi vargo mokydamas naujųjų paslapčių. Turėdamas ilgą sąrašą ką reikia daryti pasiskirčiau jas į savaitės dienas ir taip gavosi, kad vos ne kiekvieną dieną tenka sportuoti. Grįžtamasis ryšis po treniruočių leidžia jaustis geriau, tad iš tikrųjų labai pakylėtas esu dėl rezultatų. TRX diržus pamilau, labai fainas dalykas, daug dalykų galima daryti. Vienas iš man patinkančių video vadinasi- „41 TRX exercises and the muscles they target“. Jame ne tik parodo pratimo pavadinimą, tačiau ir viršuje, dešinėje pusėje, kurie raumenys dirba, nes daug kur tik parašo, kad pvz: kojoms, o daugiau nieko nepatikslina, gal patys nežino… Ir paskutinis dalykas, tai volai. Juos naudoju po treniruočių, bet apie juos plačiau Miglės straipsnyje – volai. Tad, tokiu ritmu šiuo metu ir gyvenu.

Planai 2020 metams

Ateinantiems metams planuoju du startus: 10 km ir 21 km. Tikiuosi pavyks. Kol kas nusimato, kad 10 km bėgimas bus Rygoje vykstančiame maratone gegužės mėnesį, o 21 km – „Danske bank“ organizuojamame maratone rudenį. O tarp jų bėgimai „trail“ stiliaus trasose.

Jonas

Jonas Matuliauskas

Bloger’is apie sausainius ir pieną

Facebook | Instagram

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *