Fizinio aktyvumo matavimas

Fizinio aktyvumo matavimas ir kontrolė – geresnei savijautai kasdien Rašyti komentarą

Ką daryti, kad galėtumėte džiaugtis geresne savijauta, pabustumėte žvalūs, o energijos pakaktų ne tik darbams, bet ir laisvalaikiui? Fizinis aktyvumas dieną ir kokybiškas poilsis naktį – tai sveikos gyvensenos formulė, kuria savo kasdienybę gali papildyti kiekvienas, norintis pagerinti savo savijautą.

Miego stebėjimas – kokybiškam nakties poilsiui

Fizinio aktyvumo matavimasŠiandien eisiu miegoti anksti” – turbūt dažnas pažadame sau, vos ne vos atsikėlę po penkių žadintuvo signalo atidėjimų. Kartais pažadą ištesėti pavyksta, o kartais (ir, ko gero, dažniausiai) ne, ypač jei gyvenate aktyvų gyvenimo būdą ar taip užsisukate” dienos darbuose, kad laiko paroje nuveikti viskam, ką suplanavote, tampa vis maža.

Kokybiškas miegas – geros savijautos variklis. Tam, kad jaustumėtės žvalūs ir būtumėte produktyvūs dieną, būtinas pakankamas poilsis naktį. Ar gi ne keista, kad, regis, sąžiningai išmiegoję ne mažiau nei 8 valandas, ryte vis vien jaučiatės nepailsėję ir tarsi apsnūdę? To priežastis – miego fazės ir ciklai.

Išskiriamos 4 miego fazės: dvi lengvo miego fazės, gilus miegas ir neramus miegas, būtent kurio metu žmogus sapnuoja. Visos šios fazės sudaro ciklą. Vienam ciklui pasibaigus, fazės kartojasi iš naujo. Teigiama, kad norint kokybiškai išsimiegoti, reikalingi 5-6 miego ciklai. Jei žadintuvas ims skambėti gilaus miego fazėje, prabusti bus itin sunku ir rytinis kėlimasis pareikalaus didelių valios pastangų.

Fizinio aktyvumo matavimasGera žinia ta, kad sunkų rytų galima išvengti pasitelkus miego stebėjimą. Jūsų tikslas – pabusti ciklui pasibaigus, nes tik tokiu atveju jausitės žvalūs ir pailsėję. Technologijos miego stebėseną gali atlikti už jus – specialūs miego monitoriai sukurti taip, jog sektų jūsų miego ciklus, ir pažadintų reikiamoje fazėje, taip užtikrindami miego kokybę ir puikią savijautą.

 

Fizinio aktyvumo matavimas – skaičiuokite nueitus žingsnius

Fizinio aktyvumo matavimasNebūtina stačia galva nerti į sudėtingas sporto šakas, kad savame kūne jaustumėtės gerai. Paprasčiausias būdas fiziniam aktyvumui palaikyti – tai vaikščiojimas. Tam neprireiks nei jokio specialaus pasiruošimo, nei įrangos – juk natūraliai vaikštome kasdien!

Vaikščiojimas teikia neabejotiną naudą tiek fizinei, tiek psichologinei būsenai. Jei siekiate atsikratyti nereikalingų kilogramų, tačiau bėgimas – ne jums, vaikščiokite. Tai puiki alternatyva, padėsianti sudeginti suvartotas kalorijas. Vaikščiojimas taip pat skatina medžiagų apykaitą, suteikia žvalumo bei padeda reguliuoti gliukozės kiekį kraujyje. Eidami žingsnis po žingsnio, pajusite, kaip dingsta nuovargis, dienos darbų sukeltas stresas ir įtampa. Vaikščiojimas – tai laikas sau ir meditacijai, kuomet galite leisti savo mintims atsipalaiduoti, apgalvoti kilusias idėjas ar nieko netrukdomi apmąstyti galimus sprendimus kasdienėms problemoms išspręsti.

Raskite progų vaikščioti daugiau. Kaip? Pėstute keliaukite į darbą, jei vykstate autobusu, išlipkite stotele anksčiau ir likusį kelią įveikite pėsčiomis, rinkitės ilgesnius maršrutus. O kad vaikščioti būtų įdomiau stebėkite savo progresą su stilinga išmaniaja aktyvumo apyranke Xiaomi Mi Band 2, kuri leis ne tik patiems skaičiuoti nueitus žingsnius, bet ir dalintis su draugais socialiniuose tinkluoe.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *