Fizinio aktyvumo nauda

Fizinio aktyvumo nauda ir stebėjimo privalumai sportuojantiems Rašyti komentarą

Į klausimą „Kodėl sportuoju?” atsakymų gali būti pačių įvairiausių. Vieni meta svorį ir lieknėja, kiti augina raumenų masę arba tiesiog nori sustiprėti fiziškai. Nepriklausomai nuo priežasčių, užsibrėžtų rezultatų sporte siekti lengviau, kuomet stebime ir matuojame savo progresą, tad pateikiame 5 dalykus, kuo nuolatinis  fizinio aktyvumo stebėjimas yra naudingas.

Asmeninė motyvacija

Fizinio aktyvumo naudaKad ir kaip bebūtų, siekdami asmeninių sportinių rezultatų, svarbiausiais konkurentais esate patys sau. Tikslas – būti geresniu nei vakar, pvz. nubėgti bent 100 metrų daugiau ar bent 10 sekundžių greičiau įveikti tą pačią distanciją. Asmeninis progresas – didžiausias psichologinis motyvatorius, tad fizinio aktyvumo rodiklių stebėjimas treniruotės metu neabejotinai paskatins pasistengti. Pavyzdžiui, jei intervalinės treniruotės metu pasiekėte optimalų pulsą, pabandykite jį išlaikyti bent dar kelias akimirkas. Stebėdami savo aktyvumo rodmenis ir matydami džiuginantį progresą, užsibrėžtų tikslų sieksite ambicingiau ir juos pasieksite lengviau.

Pulso kontrolė

Fizinio aktyvumo naudaPulsas – tai širdies dūžių skaičius per minutę. Sportuojant pulsas padidėja, nes aktyviai dirbantiems raumenims reikia daugiau deguonies, už kurio aprūpinimą atsakinga kraują pumpuojanti širdis. Treniruojant kūną, treniruojama ir stiprinama širdis. Pulso stebėjimas treniruotės metu – geras būdas vertinti treniruotės efektyvumą. Žinodami savo pulsą galite vertinti, ar turėtumėte įdėti daugiau jėgų, o gal save spaudžiate per daug?

Kalorijos ir kilometrai

Fizinio aktyvumo naudaBėgiojantiems ir važinėjantiems dviračiu ypač pravartu žinoti įveiktą atstumą, greitį ir sudegintas kalorijas. Jei visada bėgate 5 kilometrus, bet ilgainiui norėtumėte bėgti jau 10, atstumą didinkite pamažu. Kaupkite asmeninius duomenis ir statistiką pasitelkdami išmaniąsias technologijas ir ne tik stebėkite, bet ir kontroliuokite savo progresą užsibrėžtų tikslų link.

10 000 žingsnių

Fizinio aktyvumo naudaPolisio tarp treniruočių dienomis stenkitės išlikti aktyvūs – tam puikiai tiks ir vaikščiojimas.

Jis priskiriamas prie žemo intensyvumo kardio treniruočių, kuomet tolygus neaukštas tempas išlaikomas ilgesnį laiką. Tokio tipo treniruotės padeda ryškinti raumenis ir deginti kalorijas, tad 10 000 žingsnių turėtų atsirasti jūsų dienotvarkėje. Eikite pasivaikščioti, keliaukite į darbą pėsčiomis ar tiesiog pakvieskite draugą pasišnekučiuoti ne prie kavos puodelio, o pasivaikščiojimui. Net ir paprastas žingsniamatis leis neprarasti motyvacijos, kai matysite kiek trūksta nužingsniuoti iki dienos tikslo!

Kokybiškas poilsis

Po intensyvių treniruočių raumenims reikia leisti pailsėti ir atsistatyti, todėl miego kokybė – itin svarbi sportuojantiems. Jei sportuojate su tikslu auginti raumenų masę, pakankamas ir kokybiškas nakties poilsis yra būtinas. Būtent miego metu raumenys auga, tad neskiriant jam pakankamai laiko ir dėmesio, rezultatų gali tekti laukti ilgiau, arba jie džiugins mažiau nei tikėjotės.

Fizinio aktyvumo naudaNors bene dažniausiai girdimas patarimas – miegoti bent 8 valandas, tačiau ne mažiau svarbu ir tai, ar jūsų miegas buvo kokybiškas. Miegas vyksta ciklais, kurių kiekvieną sudaro lengvo, gilaus ir neramaus miego fazės. Kad ryte jaustumėtės žvalūs, pailsėję ir kupini jėgų naujos dienos treniruotėms, pabusti reikėtų miego ciklui pasibaigus, geriausia – lengvo miego fazėje. Kaip? Miego stebėjimo funkcijos, matuojančios miego ciklus ir vertinančios jo kokybę, yra integruotos į išmaniuosius prietaisus, tokius kaip laikrodžiai ir aktyvumo apyrankes. Būtent pastarosios miegant nesukelia diskomforto, kadangi yra mažesnės ir labiau priglunda prie riešo. Vienas naudingiausių dalykų – tai įdiegtas išmanusis žadintuvas, tylia vibracija jus pažadinsiantis tinkamiausiu laiku, nustatytu remiantis surinkta informacija apie jūsų miegą.

Apibendrinant, stebėti savo fizinį aktyvumą ir pasinaudoti asmeninių duomenų privalumais turėtų kiekvienas sportuojantis. Juolab, kad dabar tai daryti yra itin patogu – aktyvaus gyvenimo fanų pamėgtos išmaniosios apyrankės, atliekančios žingsniamačio, pulso skaičiavimo, miego stebėjimo ir kitas funkcijas yra prieinamos daugeliui. Išmanioji apyrankė gali būti tavo naujasis sporto asistentas! Kviečiame išsirinkti mūsų el. parduotuvėje.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *