gira

Giros siūbavimas – pratimas, kuris duos akivaizdžią naudą

Yra tokiu pratimų, kurie labai dviprasmiški. Jų technika yra pakankamai sudėtinga ir atliekant gerai yra didžiulė nauda, o nemokant technikos – didžiulė žala. Vienas iš tokių pratimų yra giros siūbavimas.

Apkrauna visus raumenis

Gira Lietuvoje pakankamai primirštas įrankis treniruočių metu, tačiau tai tikrai nereiškia, kad jis yra blogas. Didžiulis įvairių pratimų pasirinkimas suteikia galimybę turint girą padaryti treniruotę visam kūnui. Maža to, pratimai dažniausiai yra baziniai (atliekant pratimus dirba kelios raumenų grupės).

Galima tiek nauda, tiek žala

Kaip jau minėjau, giros siūbavimas labai dviprasmiškas pratimas ir treneriai yra pasiskirstę į dvi stovyklas: tie, kurie visada įtraukia šį pratimą į treniruočių programas ir tie, kurie yra prieš jį. Nepastebėti šio pratimo pliusų yra neįmanoma. Bazinis pratimas, kuris padeda išjudinti net ir primirštas raumenų grupes. Ugdo stabilumą, koncentraciją, jėgą ir ištvermę. Įvaldžius giros siūbavimą, kūnas yra pasiruošęs atlikti pagrindinius jėgos pratimus: mirties trauką, pritūpimus.

Eksperimentas ir jo rezultatai

Buvo atliktas 4 savaičių eksperimentas, kurio metu atletai darė tik giros siūbavimus ir kelis pagalbinius pratimus. Rezultatai:

  • Visi paryškėjo, liemenys tapo vienu ar dviem dydžiais siauresni;
  • Ant visų vizualiai buvo matomi išvaizdos pokyčiai;
  • Padidėjusi liesa raumenų masė;
  • Padidėjo štangos suėmimo tvirtumas;
  • Galėjo treniruotis ilgiau ir sunkiau, kai grįžo į įprastas treniruotes;
  • Pastebėtas akivaizdus juosmens sustiprėjimas, kuris padėjo padidinti maksimalius bazinių pratimų svorius;
  • Pilvo preso raumenys tapo aiškiau matomi;
  • Pagerėjo sėdmenų forma ir stiprumas;
  • Kūnas įgudo atlikti judesius reikalingus darbui su svoriais.

Kada pradėti?

Vienintelis likęs klausimas turėtų būti: kada šį pratimą įtraukti į savo treniruotes? Tikrai smagu paįvairinti savo treniruotes giros siūbavimais. Mano rekomendacija būtų rasti trenerį, kuris galėtų išmokyti technikos, o jei labai pasitikite savo jėgomis, pažiūrėkite keletą mokomųjų video.

Sėkmės! P.S. šis pratimas puikiai tinka ir moterims!

Dalintis (Karma points)Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *